Kaip išsirinkti butą per Airbnb.com. Mūsų atostogų Berlyne patirtis

Kelionės su vaikais yra kitokios, nei kelionės tik su antra puse, ar su drauge. Joms reikia labiau pasiruošti, keliaudamas turi taikytis prie vaikų ritmo ir gyvenamąją vietą turi rinktis tokią, kokia bus patogi vaikams. Per visą mūsų kelionių istoriją mes esame gyvenę įvairiose vietose. Todėl patirties kur geriausia mūsų šeimai, o kur daugiau niekada negyventume turiu pakankamai. Galiu drąsiai sakyti, kad Berlyno butas, taip mes vadiname savo laikinus namus Berlyne, labai ženkliai prisidėjo prie mūsų kelionės sėkmės.

Gyvenimo kelionėse patirtis

Niekada negyvenčiau viešbutyje, taip kaip darėme pirmoje didelėje mūsų šeimos kelionėje į Paryžių. Visų pirma dėl kainos, viešbutyje, ypač priklausančiame pasauliniam tinklui (mes gyvenome Novotel) keturiese gyventi yra brangu. Ir nepatogu. Viešbutyje negali gaminti valgyti, viešbučio kambaryje mažai vietos. Dabar, su trimis vaikais viešbučio kaina, jaučiu, dar labiau išaugtų.

Tikrai rinkčiausi hostelį, ypač tokį kaip Danijoje, kur gyvenome mūsų Siurprizų kelionės metu. Skirtas šeimoms, šis hostelis buvo pilnas pramogų vaikams, virtuvėje galėjome gaminti valgyti, o dušą ir WC turėjome savo kambaryje. Taip pat gyvenčiau hostelyje, kuriame gyvenome Taline – miesto centras, gera kaina ir tvarka patalpose man labai patiko.

Labiausiai man patinka gyventi butuose. Turi tarsi savo namus svečioje šalyje ir tai leidžia pasijausti truputį vietiniu. Pirmą kartą gyvenimą bute išbandžiau Italijoje, kur taip gyvenome su pussesere, tiesa, ten nuomavomės tik kambarį, o virtuvė ir vonia buvo bendros su kitais buto gyventojais. Pirmą kartą su šeima kelioninį butą išbandėme viešėdami Berlyne pirmą kartą, vėliau gyvenome labai jaukiame bute Italijoje, Bergamo. Visas anksčiau paminėtas vietas rasdavau booking.com pagalba. Nei karto nenusivyliau.

Airbnb Berlyne

Pastarąjai kelionei į Berlyną nusprendžiau išbandyti visiškai kitą gyvenamosios vietos paieškų platformą Airbnb.com Apie per šią platformą nuomojamą butą Vilniuje, jau esame rašę TenKurNamai. Prisipažinsiu, anksčiau mane gasdindavo tai, kad gyvensiu ne nuomai skirtuose, o žmonių namuose. Pasirodo, visai be reikalo.

Kur gyventi Berlyne pradėjau ieškoti iškart, kai nupirkau skrydžio bilietus. Airbnb.com yra įvairiausių variantų, galima rinktis pagal tenkinančią kainą, vietą mieste ar kitus parametrus. Man reikėjo patogaus buto mūsų visai šeimai. Turėjau konkrečius reikalavimus, pagal juos ir rinkausi kur gyventi. Mums reikėjo: plačios lovos, kad tilptume kartu su Marija ir atskirų lovų dideliems vaikams, virtuvės, kur galėtume pusryčiauti ir vakarieniauti. Pirmiausia buvau išsirinkusi įdomų variantą, lyg ir atitinkantį visus reikalavimus – butą, kuris įrengtas buvusios nedidelės parduotuvės patalpose. Nepasirinkome jo tik todėl, kad laipioti su Marija į miegamąjį, įrengtą antresolėje pasirodė rizikinga. Nors buto vaizdas tikrai puikus.

Atmetusi viliojantį, bet truputį netinkantį variantą, dar peržiūrėjusi daug butų, loftų ir kitų patalpų išsirinkau puikų butą, ramiame Friedenau rajone (nors apie rajonus daugiau sužinojau tik būdama Berlyne). Ištiesų, mane užbūrė nuotraukose pamatytas kampelis kūdikiui, Marija atostogaudama praleido labai daug laiko. Taigi, nesuklydau.

Mūsų bute buvo puiki virtuvė, plati lova (tik man truputį per kietas čiužinys), atskiros lovos vaikams. Viskas kaip ir norėjau. Daugiau buto nuotraukų gali rasti buto Berlyne Airbnb puslapyje. Deja, butas šiuo metu nenuomojamas ir nutoraukų pamatyti nepavyks. Gyvenome, džiaugėmės ir darėme selfius ant veidrodinio šaldytuvo :))

Kaip išsirinkti gyvenamąją vietą kelionei per Airbnb?

• Žinok ko nori. Aiškiai suformuluok reikalavimus butui, viešbučiui, hosteliui.
  • Skaityk atsiliepimus. Ypač ten, kur nuomą yra iš žmonių žmonėms. Atsiliepimuose dažniausiai rasi daug teisybės. Todėl rinkdamasi gyvenamąją vietą kelionei išnagrinėk jau gyvenusių ten įspūdžius, nuomones. Dažniausiai, jei kas nepatiko žmonės drąsiai apie tai šneka.
  • Bendrauk su būsto savininku. Per Aibnb gali tiesiogiai susirašinėti su būsto savininku. Dažniausiai jie geranoriškai pataria kaip atvykti iki buto iš oro uosto. Mūsų buto šeimininkas išsiklausinėjo vaikų amžiaus.
  • Ieškok įdomių variantų, kitokių namų, nei turi Lietuvoje. Būtent kelionėse gali pabandyti gyvenimą lofte, senamiestyje, pusrūsyje, ar mano minėtoje buvusioje parduotuvėje.

Ir dar…

Mažos dovanėlės stiprina draugystę. Atvykę į svečius, radome nuostabaus skonio šokolado. Ir laišką, parašyta pusiau lietuviškai (smagus sutapimas, pasirodo, viena iš buto šeiminkių – lietuvė). Išvykdami palikome pavasarinių gėlių. Žinoma, taip elgtis nėra privaloma, bet man smagu palikti dėkingumo ženklą žmonėms, kurie man buvo malonūs.

Kokia Tavo kelionių patirtis? Kur renkiesi gyventi, jei keliauji su vaikais?

Paskelbta$ sPažymėta$ s

$ s mintis

1. Bet labai gražūs namai! Gaila, norėjau pasižiūrėti daugiau nuotraukų, bet airbnb listingo nebėra :(