Laimingas gyvenimas namuose, paprasti sprendimai jaukiems namams, maži namai – didelės svajonės

Kaip rasti motyvacijos bėgimui? Kodėl bėgu aš?

2015/05/12

Mano namai ruošiasi vasarai – puikiajam remontų sezonui :) Suplanuoti abiejų vaikų kambarių remontai, nes rudenį jau ir Julius keliaus į mokyklą. Taip pat laukia pasakojimas apie verandą, kurią pradėjom tvarkyti dar pernai. Bet taip ir nebaigėm…

Mano darbai veja darbus. Mes vis dar kuriamės Vai Vai studijoje ir ruošiam naują žurnalo numerį. Yra dvi didelės naujienos apie kurias netrukus papasakosiu labai daug: 1. Tinklaraštis Paprastai išaugo Ten Kur Namus ir iškeliavo į naują, jau statomą puslapį. 2. Greičiau, nei gali pagalvoti, aš pakviesiu Tave į svečius. Pakalbėti ir sužinoti naujų, įdomių dalykų. Žinoma – apie namus!

Vyksta daug gerų, smagių dalykų. Nuo kurių labai lengva pamesti galvą ir pasimesti pačiai. Bet nieko panašaus – aš esu labai laiminga nuo viso to, kas vyksta aplink. Ir rami. Tikiu atradusi man tinkamą būdą sudėlioti mintis į vietas ir mėgautis įvykiais aplinkui. Aš bėgu. Net kai niekas nesiveja :)

Noriu pasidalinti su Tavimi istorija apie tai, kaip aš pamėgau bėgimą

Praėjusią savaitę aš pirmą kartą gyvenime aš nubėgau 5 kilometrus. Niekieno neverčiama, negenama. Labai norėjau ir kaskart išbėgdama pabėgioti artėjau prie šitos ribos. Du pavasarius iš eilės aš vis pradėdavau bėgioti. Na, žinai, po žiemos, prieš vasarą. Ir nesulaukusi vasaros aš du pavasarius iš eilės pamiršdavau apie bėgimą.

Pirmą pavasarį labai savimi didžiavausi, o aš bėgu. Mano bėgu baigėsi po keturių išbėgimų.

Buvau tikra, kad jau pernai tikrai yra tas pavasaris, kai aš tikrai tikrai užsikabinsiu ir bėgsiu, bėgsiu… 100 kilometrų. Žinoma ne iš karto. Buvau girdėjusi, kad jau kai visų bėgimų suma pasiekia 100 km bėgimas tampa neatskiriama Tavo dalimi. Nieko panašaus! Kiekvieną motyvuoja skirtingi dalykai.

wpid-20150505_180031.jpg

Kas motyvuoja mane?

Eglė, kuri buvo (ir yra) viena iš mano įkvėpėjų bėgioti, pernai sakė, kad 100 km būdas jai labai pasiteisino. Jos nubėgtų kilometrų kiekis jau seniai viršija 100 km.

Noras judėti ir būti sveikai.  Labiausiai norėjau judėti daugiau, nei judu, būti aktyvesnė. Todėl dar žiemą pradėjau lankyti kalanetiką. O dabar bėgu. Puikus Gabijos Vitkevičiūtės straipsnis iliustruoja mano norą – aš noriu pasenti sveika. Todėl jau dabar turiu judėti.

Knyga. Ieškodama motyvacijos radau knygą Spark!: How exercise will improve the performance of your brain. Čia labai išsamiai rašoma kaip fizinė veikla aktyvuoja smegenų veiklą. Man labai patinka kanygos, paremtos moksliniais tyrimais, todėl šita knyga aš patikėjau.

Vaikai. Kai pasigyriau Facebook’e apie nubėgtus 5 km užvirė klasiokių diskusija apie tai, kaip mes mokykloje vengdavom kūno kultūros, o ypač ilgų distancijų bėgimų. Esu turėjusi net kūno kultūros neįskaitą vienais metais!! Noriu, kad mano vaikai apie sportą ir aktyvią veiklą turėtų tik geriausius prisiminimus. Ir tikiu, kad tėvai yra geriausias pavyzdys vaikams. Julius jau nuo pernai laukia, kol vėl bėgs vaikų bėgime prieš Avon moterų bėgimą.

Bėgimo klubas yra FB grupė, kurioje žmonės dalinasi savo bėgimo patirtimi ir pokyčiais bėgant. Atradau jį šį pavasarį ir nors nesu aktyvi dalyvė, matau, kaip bendrą pomėgį (bėgiojimą) turintys žmonės bėga, džiaugiasi ir gyvena sveikai. Šiame klube radau ir lentelę (įdėjau žemiau), kuri man padeda bėgti maloniai ir keliauti iki 5, o vėliau ir daugiau, nubėgtų kilometrų.

Ir be abejo tas galvos švarumo jausmas. Atrodo išbėgi ir viskas lieka kažkur ten. Žinai, kad viską spėsi, o jei, reiškia nelemta :) Esi čia ir dabar. Tik tu ir kelias, kuriuo bėgi.

Naudinga

Bėgimo technikos pagrindai iš supergentis.lt

Puikioji lentelė, pagal kurią man labai sekasi bėgti

bėgimo-intervalu-lentele

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Patarimai pradedantiems bėgikams mano Pinterest

Bėgimo Klubas – jei trūksta motyvacijos, būtinai pasižiūrėk pasikeitimų nuotraukas. Net jei nereikia mesti svorio, žmonių pasikeitimai ir valia labai motyvuoja.


 

Aš tikiuosi, kad mes pasimatysime viename iš daugelio maratonų, pusmaratonių, bėgimų ir susitikimų. Aš jau užsiregistravau į du bėgimus po 5 ir 3 kilometrus. Kas žino gal rudenį Vilniaus maratone bėgsiu 10 km? Aš norėčiau :)

Share:
3 comments so far.

Atsakymai į “Kaip rasti motyvacijos bėgimui? Kodėl bėgu aš?”: 3

  1. Lifehacks parašė:

    Bėgioju vakarais ir dėl to pradėjau gerai miegoti, nes anksčiau turėjau problemų. Dar vienas motyvuojantis dalykas – puiki savijauta iš ryto. Atsikėlus turiu daug energijos, o anksčiau nieko negalėjau daryti neišgėrus poros puodelių stiprios kavos. Štai šie dalykai ir motyvuoja mane bėgimui.

  2. Daiva parašė:

    Sveika, Sigita :)
    Neapsakomai gera buvo šiandien susipažinti gyvai – o kai šiandien dar paskaičiau apie bėgimą…. Būtent tokį bėgimo planą gavau iš draugės birželį, ir pradėjau mėgti bėgioti taip pat :) Net sugebėjau nubėgti 5km Nike bėgime!

  3. Sigita Petrunina parašė:

    Daiva, jausmas dėl mūsų pažinties – abipusis :)
    Deja, bėgimo man teks palaukti iki kito pavasario. Vasaros pabaigoje mane surietė radikulitas, todėl dabar lankau manštas, stiprinu nugaaros ir viso kūno giliuosius raumenis ir labai tikiuosi, kad grįšiu ėgioti būdama stipresnė ir sveikesnė :)

Sigita Petrunina

Apie laimingą gyvenimą namuose – paprastai. Mūsų maži namai, šeimos gyvenimas ir kasdienybės pastebėjimai 🖤

podcastas

podcastas

Naujienlaiškio prenumerata

Jaukių namų naujienos jūsų pašto dėžutėje

Palaukite...

Ačiū, kad užsiprenumeravote!