Kempingai Lenkijoje. Į ką atkreipti dėmesį norint išsirinkti geriausią?

Važiuodami iš kelionės po Lenkiją namo, su vyru aptarinėjome įspūdžius, aplankytus kempingus ir apie tai ko mums pritrūko, o kas buvo labai gerai. Pirmas įspūdis – kempingų daug ir įvairiausių, bet labiausiai jie pritaikyti keliautojams iš Vakarų Europos, vyresnio amžiaus poroms, iš Skandinavijos, Vokietijos, Nyderlandų, Belgijos ir t.t. Mes pastebėjome tendenciją, kad su vaikais keliauja žmonės iš mūsų kraštų – Šiaurės ir Rytų Europos. Esam tikri, kad tokių keliautojų tik daugės, nes kelionės kemperiu populiarėja. Nuomojantys kemperius užsakymus kitam sezonui priima dar nesibaigus šiai vasarai, o peržvelgus skelbimus radome daugybę parduodamų kemperių.

Taigi, pirmiausia mes pasigedome pramogų vaikams. Krokuvoje kempinge buvo maža mažutėlė vaikų žaidimų aikštelė prie konteinerių, kempingo kampe. Daugiau pramogų vaikams buvo Torunėje, o Tarnuvas yra mūsų kelionės favoritas tik dėl sutapimo –  miesto vandens parko už kempingo tvoros.

Geras kempingas pagal mūsų šeimą

• Tvarkinga aplinka: nupjauta žolė, geras  privažiavimas, šiukšliadėžės ir konteineriai, kemperio wc ir panašūs dalykai.
  • Pramogos vaikams.
  • Rami aplinka – jokių girtaujančių ir švenčiančių šalia. Kai važiuoji visą dieną, naktį mažiausiai norisi klausytis dainų ir garsaus kvatojimo.
  • Švarūs ir tvarkingi dušai. Geriausia, jei kiekvienas dušas turi vandens surinkimo skylę, nes pvz Sopote, visas vanduo subegdavo į žemiausią dušo patalpos vietą – kampinį dušą, tas kuris ten maudydavosi, turėdavo stovėti kitų besimaudančių vandenyje.
  • Švarūs ir tvarkingi WC. Daugelyje kempingų WC tikrai yra tvarkingi, yra tualetinio popieriaus, valytojos valo ir prižiūri tvarką kas kelios valandos.
  • Atskira vieta indams plauti.

Mūsų aplankyti kempingai Lenkijoje

Surašiau viską ta tvarka, kuria mes lankėmės. Visus kempingus radome Google, rinkdamiesi skaitėmė komentarus ir žiūrėjom kiek žvaigždučių kempingas įvertintas. Taip jau gavosi, kad pirmasis kempingas, kuriame apsistojome buvo Liubline. Čia yra jo nuoroda Google. Jei Liubline ieškosite kempingo pavadinimu Graf Marina, tai panašu, kad čia tas pats, nes žemėlapyje nurodytoje vietoje mes jokio kempingo nematėme. Rekomenduoju aplink Liubliną ieškoti mažesnio, tikėtina tvarkingesnio kempingo.

Į Tarnuvą važiuoti sugalvojome ekspromtu, nenorėdami vėl nakvoti Liublino kempinge ir likome ten papildomai nakvynei. Mums taip labai ten patiko. Šalia vietų kemperiams kempinge Pod Jabloniami yra namukai ir viešbutis su puikiu restoranu. Dušai ir WC labai tvarkingi ir yra net virtuvėlė maisto gaminimui, ko kitur nematėme. Ten sutikome ir įdomiausią kemperį per visą mūsų kelionę :)

Krokuvos kempingas Smok didžiausias, kuriame buvome apsistoję, jame sutikome daugiausia draugiškų žmonių, jame geriausiai jautėsi bendrystės nuotaiką. Tokia, mus vienija vienodas keliavimo būdas, nuotaika. Smok labai rekomenduoju keliaujantiems į Krokuvą. Nuo jo į miesto centrą važiuoja autobusai. Jei planuojate pirkti bilietėlį autobuse iš vairuotojo, turėkite pinigus be grąžos, nes bus kaip man :)

Torunėje kempingas taip pat labai tvarkingas. Truputį nepatiko tik tai, kad, rodos, aplink buvo labai daug pašalinių žmonių. Restorane šalia – gimtadienio šventė, nameliuose – pramogos iki ryto.

Sopote gyvenome prie pat jūros esančiame kempinge. Kaip rašiau aukščiau – nepatiko man ten tik dušas. Sezono įkarštyje žmonių daug, dalį dienų, kol buvome, kempingas buvo perpildytas. Sopot34 kempinge galima gyventi nameliuose, palapinėse ir savo kemperiuose. Tvarkinga ir saugu, man pasirodė, kad kempingas yra visai naujas, veikiantis gal porą metų, arba neseniai atnaujintas. Tiesa, bevaikščiodama mačiau ir kitą kempingą – senesnį, didesnį, jaukesnį. Kiek įžiūrėjau pro tvorą – dušai ir WC tvarkinguose pastatuose. Nuojauta sako, kad antrasis kempingas būtų panašus avo nuotaika į kempingą Krokuvoje.

Paskutinis kempingas, kuriame apsistojome pusiaukelėje namo – gražiame mieste Elk. Kempingas tik 6 (jei neklystu) vietų, už tvoros – ežeras ir miesto paplūdimys. Vaikams pramogų nėra pačiame kempinge nėra, bet yra šalia riedlenčių parkas, o paėjus toliau ir vaikų žaidimų aikštelė.

Smagiausia keliaujant kemperiu, kad ir kur nuvyktum, kad ir kokioje vietoje apsistotum, esi beveik kaip namuose – pusryčiauji ką nori ir kada nori, miegi savo pataluose ir esi savo laiko šeimininkas. Linkiu gerų kelionių, labai tikiuosi, kad mano patarimai padės išsirinkti geriausią nakvynės vietą Lenkijoje.